درحال بارگذاري...
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات: Electronic commerce 2018: A Managerial and Social Networks Perspective, Turban, Efraim
برای استفاده از امکانات سیستم، گزینه جاوا اسکریپت در مرورگر شما باید فعال باشد
جستجو
جستجو در این کتاب
ترتيب بر اساس

ارسال به دوستان

Electronic commerce 2018: A Managerial and Social Networks Perspective

Turban, Efraim

  1. ISBN:9783319587141
  2. Main Entry: Turban, Efraim
  3. Title:Electronic commerce 2018: A Managerial and Social Networks Perspective/ Efraim Turban, Jon Outland, David King, Jae Kyu Lee, Ting-Peng Liang Deborrah C. Turban
  4. Edition:9th ed.
  5. Publication, Distribution:Cham, Switzerland Springer 2018
  6. Series:Springer Texts in Business and Economics
11مرتبه مشاهده شده
   فهرست محتوای دیجیتالی  
   
محتواي کتاب مشاهده دانلود
   فهرست مطالب  
   
...ادامه